Warsztaty
Plakat promujący warsztaty dla rodziców grupy 1 w Przedszkolu nr 24. Tytuł warsztatów: „Jak radzić sobie z emocjami dziecka i skutecznie wyznaczać granice?”. Tematyka obejmuje błędne koło złości, samoregulację oraz sposoby wprowadzania zasad i dbania o ich przestrzeganie. Warsztaty poprowadzi psycholog przedszkolny Dominika Lach, a odbędą się 20.03.2025 o godz. 17:00.
Plakat ma nowoczesny design w odcieniach beżu i czerni. W prawym górnym rogu znajdują się dwa zielone baloniki z napisem „Join us!” (Dołącz do nas!). W prawym dolnym rogu umieszczone jest zdjęcie pracy plastycznej przedstawiającej kurczaczka wykonanego z żółtego papierowego talerzyka, papierowych elementów i pomponików, otoczonego wycinkami papieru.
Plakat promujący warsztaty dla rodziców grupy 2 w Przedszkolu nr 24. Tytuł warsztatów: „Różni, a jednak podobni – jak rozwijać empatię i wzajemny szacunek u dzieci?”. Tematyka spotkania dotyczy wartości szacunku i jego roli w budowaniu zdrowych relacji oraz sposobów nauczania go dzieci. Warsztaty poprowadzi psycholog przedszkolny Dominika Lach, a odbędą się 13.03.2025 o godz. 17:00.
Plakat ma nowoczesny design w odcieniach niebieskiego, czerni i beżu. W prawym górnym rogu znajdują się dwa niebieskie baloniki z napisem „Join us!” (Dołącz do nas!). W prawym dolnym rogu umieszczono zdjęcie trzech drewnianych klocków z ikonami przedstawiającymi postać człowieka i uścisk dłoni, symbolizującymi relacje międzyludzkie i współpracę.
Plakat promujący warsztaty dla rodziców grupy 3 w Przedszkolu nr 24. Tytuł warsztatów: „Czas przed ekranem – jak mądrze nim zarządzać?”. W treści znajduje się informacja o tematyce spotkania – jak tworzyć zdrowe nawyki związane z używaniem technologii i równoważyć aktywność online oraz offline. Warsztaty poprowadzi Izabela Obuszyńska, pedagog specjalny, a odbędą się 19.03.2025 o godz. 17:00. Plakat ma nowoczesny design w odcieniach fioletu i czerni. W prawym górnym rogu znajdują się dwa fioletowe baloniki z napisem „Join us!” (Dołącz do nas!). W prawym dolnym rogu znajduje się zdjęcie dziecka trzymającego tablet i przeglądającego treści multimedialne.